poniedziałek, 31 sierpnia 2009

Grand Prix Pomorza '09




W ostatni weekend wakacji udałem się ze skromną ekipą (Marqiz, Kenarf oraz Marta) na Grand Prix Pomorza do Pucka. Były to zawody trzydniowe z średnim i dwoma klasykami. W piątek ruszył start o godz. 15.30. Pierwszy bieg był dla mnie szokiem na maksa. Ostatnie 5 miesięcy spędziłem na przeprawianiu się przez jary oraz bieganiu po warstwicy a tu ci psikus, warstwic i jarów jak na lekarstwo. Same bagna, ogrodzenia, ścieżki oraz gęstwinki. Tego biegu zdarzył mi się jeden poważny błąd na powyżej 3 min oraz kilka drobnych błędów maksymalnie do 1min. 30sek i z nich uzbierało się ponad 8 min. Co nie rokowało najlepszego miejsca, którym było ósme. Następnego dnia wyciągnąłem wnioski i mój bieg był dużo lepszy. Byłem przygotowany na to co mnie spotka w lesie i suma moich błędów tego dnia oscylowała w granicach ok. 4min i 30sek. Z trzeciego miejsca byłem zadowolony jednak ilość błędów była kolejny raz spora. Marzyło mi się trzeciego dnia zrobić maksymalnie 2min "gały". Jednak to były tylko marzenia, las wszystko zweryfikował. Jeden źle obrany wariant, jeden odchył na kierunku i marzenia poszły się ... . Trzeciego dnia w moim wykonaniu było ich więcej niż po jednym złym kierunku oraz wariancie, co spowodowało, że nie miałem co marzyć o dobrej pozycji, ale piąte miejsce przy tylu błędach było zaskoczeniem. Czwarte miejsce w klasyfikacji generalnej, również było małą niespodzianką. Wiadomo, zawsze chciałoby się być na podium, jednakże biorąc pod uwagę pierwszą część sezonu to teraz każdy wynik w pierwszej szóstce powinienem uważać za sukces.
Co do zawodów to były zoriganizowane dobrze. Jedynymi uchybieniami były brak toy-toy'a pierwszego dnia oraz nie do końca dobra miejscami mapa. Teren zawodów był bardzo trudny do zmapowania oraz opady deszczu spowodowały małe błędy na mapie. Zawody oceniam pozytywnie i jestem zadowolony, że ostatni weekend spędziłem w Pucku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jak komentujecie bez zalogowania się na swoje konta to prosiłbym o późniejsze podpisanie się :) DZINKS