piątek, 29 stycznia 2010

"Masz ci babo trening ... "

Na monotonnym czwartkowym wybieganiu naszła mnie chęć pobiegania na mapie pomimo tego, że wszędzie śnieg po kolana. Zamarzyło mi się, że wezmę jakąś mapę, wyrzucę drogi i przebiegnę jakąś trasę. Jednak po godzinie biegu wpadłem na jeszcze lepszy pomysł, aby zorganizować trening na mapie połączony z siłą na hali. Dwukilometrowy sprint po boisku szkolnym, a potem przejście na godzinną siłę, to jest to!! Za projekt zabrałem się z Jackiem. Wszystko mieliśmy udostępnione, nic tylko robić. Trasa może nie jest szczytem marzeń najbardziej wybrednego orientalisty, jednakże nic ciekawszego zrobić się nie dało. Chciałbym zwrócić uwagę na punkty 4,11, nie są to drzewa, ani granice kultur, są to „zapłoty”. Postanowiliśmy wykorzystać trzymetrowe góry śniegu i tam ulokować punkty (dla draki). Warianty należało wybierać bardzo asekuracyjnie ze względu na zalegające spore warstwy nieubitego śniegu, ciekawe doświadczenie i przy tym trochę siły. Najwięcej problemu zajęła nam szata graficzna, której również po godzinach ciężkiej pracy podołaliśmy ;P. Kolejnym etapem było poinformowanie „azymuciaków” o przedsięwzięciu i tu naprzeciw wyszedł nam Internet w postaci NK oraz GG. Zatem wszystko przebiegało zgodnie z planem, choć nękał mnie brak odpowiedzi na zaproszenia do biegania. W sumie trening odbył się w sześcioosobowym gronie, z czego nie jestem do końca zadowolony. Po cichu marzyłem, że zgłosi się ponad 10 osób i pobiegamy sobie na Sportident. Cóż … . Następnym razem zdecyduję się na egoistyczny wariant treningu na mapie, bo taka robota nie jest warta świeczki.

3 komentarze:

  1. nie dales mi znac;/ Marta

    OdpowiedzUsuń
  2. ta traska wcale nie taka zla:) czasem sie wahnalem przy analizowaniu:D pozdro;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bo Ty Podzio alkoholik jesteś, to się wahałeś:P
    Spoko traska. Każda robota wykonywana dla innych jest warta świeczki...raz przyjdzie 6 osób i jak okaże się że było fajnie, to następnym razem przyjdzie więcej;)

    OdpowiedzUsuń

Jak komentujecie bez zalogowania się na swoje konta to prosiłbym o późniejsze podpisanie się :) DZINKS