niedziela, 27 września 2009

Memoriał Lisa - Cytadela Poznań


27 września udałem się z klubem na sprint do Poznania. Wchodząc do autobusu okazało się, iż jestem najstarszym zawodnikiem w samochodzie (nie licząc szefostwa). Rychu zrezygnował z wyjazdu i normalnie czułem się jak OLDBOY :P Do czego to doszło :D Bieg zapowiadał się ciekawie, bo nie biegałem tam jeszcze i traska bardziej podchodziła pod skrócony średni niż sprint.

Na cytadeli zameldowaliśmy się przed 10 godziną. Start rusza o 10.30. Tak więc szybkie sprawdzenie swojej minuty, a tu ci niespodzianka, biegamy na kartach!!! Jak to się używa ??? Ostatni raz kartę, taką kartonową, z kratkami do podbijania :P to chyba miałem z trzy lata temu. ;) Nie no zawsze jakaś nowość, a i jeszcze warto przypomnieć, że startowałem w OPEN. Na trasę wyszedłem 39min po starcie pierwszego zawodnika.

1pkt- mocno, wziąłem ogrodzenie nie z tej strony.
2,3 pkt - pewnie i czysto.
4,5 pkt - nom i tu się zaczęły schody, atak ścieżką na punkt, w prawo i powinno być dobrze. Check i odbiegam w lewo do 5 jakoś coś tu nie pasuje, hmm? Nawrót !!! Okazało się, że 4 była 5. Coś tu nie pasi??? Mnie się wydaję, że ścieżki tam nie pokrywały się z tymi w terenie ;((( Około 1.30 min błędu.
6 pkt - zły odbieg od punktu, chciałem nadrobić co straciłem, a tu znowu dokładam czas ok. 45sek.
7 pkt - wariant nie najgorszy, ale przy wejściu z 15 sek błędu.
8,9,10 pkt - czysto!!!
11 pkt - zły odbieg, -10 sek.
12pkt - Zamiast obiegać górkę przewiozłem się przez, nie byłoby najgorzej, jednak przy zbiegu w salomonach był problem, -10sek.
13,14,15,16,17,18 pkt - pewnie do mety.
Ile sekund przy każdym podbiciu punktu straciłem to nie jestem w stanie obliczyć, ale był to problem:))) Bieg ukończyłem jako czwarty, za W.Dwojakiem, R.Nowakiem i F.Galla. Z miejsca jestem nawet zadowolony spoglądając na tę ilość błędów... ale z biegu ...

Nawet fajna niedziele zrobiła się dzięki tym mini zawodom:)))
P.S - przepraszam za jakość mapy ale zrobiłem tylko zdięcie, bo mam chwilowe problemy ze skanerem :]

1 komentarz:

  1. dopiero teraz dowiedzialem sie, ze masz bloga, bo zobaczylem link pod Twoim zdjeciem na nk:) widac, ze BnO to Twoja pasja i bardzo dobrze! trenuj dalej i jeszcze wiecej, a beda z Ciebie ludzie. To przyjdzie z czasem:) ja tez w M16 przechodzilem wiele rozczarowan (jak chociazby srednia w moim wykonaniu OOM oraz niepowolanie mnie na MEJ na Wegry). Bylem po prostu za slaby, ale szedlem w dobrym kierunku i z tego, co widze, Ty rowniez w nim idziesz! Oby tak dalej:)

    OdpowiedzUsuń

Jak komentujecie bez zalogowania się na swoje konta to prosiłbym o późniejsze podpisanie się :) DZINKS